Cum sa iti cresti valoarea proprie

by Liviu  - December 27, 2013

Te-ai intrebat vreodata cum sa faci sa creezi mai multa valoare? Cum sa faci ca sa poti avea mai mult impact?

L-am descoperit de curand pe Dan Kennedy – unul dintre cei mai mari marketeri ai lumii.
Imi vine sa scriu 10 articole cu tot ce am gasit la omul asta (de fapt in cartile scrise de el)

Si le spune structurat, pe paragrafe, asa cum imi place mie. ­čÖé

Una din carti vorbeste despre – ce sa vezi! – prosperitate si noua economie.Si pe langa asta, despre cum sa scapi de credinte limitative si da metode concrete de cum sa iti cresti valoarea.Pentru ca daca vrei sa ai mai multa prosperitate reflectata in contul tau bancar e nevoie sa creezi mai multa valoare pentru ceilalti! increase value

Atentie: nu spune sa muncesti mai din greu! Ci sa creezi mai multa valoare pentru ceilalti.

Uite 12 idei, 12 moduri prin care poti sa iti cresti valoarea proprie.

Le poti vedea ca pe niste potentiometre care odata modificate valoarea ta creste in efect compus.

1. Expertiza – ceea ce stii.

Cu cat cunostiintele tale sunt mai exacte, mai precise, mai competente in domeniul tau cu atat poti sa creezi mai multa valoare.

2. Pozitionarea ca expert – cat de cunoscut esti ca si expert

Nu e suficient doar sa stii lucruri, ci e important sa te priveasca si ceilalti (sa ii zicem audienta ta) ca si expert.

3. Abilitati – ceea ce faci.

Una e sa stii teoretic, din manual, cum sa inoti si alta e sa stii sa si inoti cu-adevarat. Si cu cat ai mai multe abilitati, cu atat ai mai multa valoare.

4. Productivitatea – ceea ce finalizezi, ce duci la bun sfarsit

5. Eficienta – cum ai facut lucrurile pe care le-ai dus la capat.

Cu ce resurse, cat de optima a fost folosirea resurselor.

6. Eficacitate – selectia oportunitatilor, a optiunilor existente.

Cat de bine ai facut ceea ce ai facut bine.

Aici intre 5 si 6 exista o diferenta foarte fina, de nuanta. Impreuna insa alcatuiesc un tot: conteaza sa faci lucrurile care sunt importante, si sa le faci bine cu resurse optimizate si intr-un timp cat mai scurt. Si asta se puncteaza imens. ­čÖé

7. Organizare, multiplicare – cum faci sa ajungi la rezultate altfel decat prin propria munca, manuala.

Aici vin urmatoarele calitati.

8. Influentare – ce poti sa influentezi pe altii sa faca.

Cat de lider esti si cat de persuasiv esti.

9.Relationare – pe cine stii.

Reteaua de cunostinte la care ai acces conteaza enorm, Se spune ca 90% din prosperitate vine din networking.

10. Celebritate – cat de bine esti cunoscut de audienta ta.

11. Reputatie – ce stiu ceilalti despre tine.

Nu e suficient sa fii celebru – e nevoie ca celebritatea ta sa fie una pozitiva. Si Hitler e celebru – tot globul stie despre el… si nu cred ca e cineva care vrea sa fie in locul lui.

12. Viziune – ce vezi tu si altii nu vad.

Cea mai scurta definitie e viziunii. ­čÖé

Mie, acum, daca ma mai uit odata la toate cele 12 atribute mi se pare ca suna a lidership. Cu cat esti mai bun lider cu atat vei avea mai mare impact.

Si uite asa ai mai pe scurt,  lucrurile  pe care ai nevoie sa le imbunatatesti ca sa ajungi la rezultate. Palpabile, numarabile.

Care ar fi 3 atribute pe care ai vrea sa le dezvolti in perioada care vine? Sa zicem sa fii cu 10% mai bun pe 3 dintre ele?

Cu cat crezi ca ti-ar creste valoarea?

86412 daruri zilnice pe care le primesti pentru cel care esti deja
{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}