5 lectii de business pe care le-am invatat din propriile seminarii

by Liviu  - July 15, 2018

Acum cateva saptamani am avut ocazia sa sa evidentiez cateva lectii de business pe care le-am invatat din interactiunea cu participantii la seminarii. Am fost invitat de catre Paul Ardeleanu sa sustin o prezentare in cadrul unui eveniment sustinut la Moeciu – Academia de Speakeri. Prezentarea a durat aproximativ 3 ore. 🙂 

 

Am extras si pentru tine cateva dintre cele mai importante secvente ale prezentarii.

Uite si lectiile pe care le-am prezentat:

1. Livreaza Premium – cere Premium

Una dintre cele mai mari greseli, inerenta inceputului, e sa scazi preturile ca sa fie accesibile tuturor.

Intentia e buna ca vrei sa ii ajuti pe toti, doar ca e mult mai important sa faci o selectie a celor care sunt potriviti sa fie clientii tai. Mai mult decat atat, cand ai preturi premium ai mult mai multa forta sa iti dezvolti business-ul in mod accelerat.

 

2. Drept cine te crezi? Adu-ti aminte cine esti cu-adevarat!

Imaginea de sine e una dintre cele mai puternice unelte in dezvoltarea ta personala si in obtinerea rezultatelor.

Si probabil si tu ai din cand in cand in minte intrebarea “drept cine ma cred?”. Ei bine, intrebarea asta are si un alt sens, poate fi privita si dintr-o alta perspectiva care sa ti dea forta.

3. Cum sa faci un pitch de vanzare in care sa spui ca valoarea produsului tau e mare?

Cum faci sa le spui potentialilor cumparatori ca tu oferi ceva de valoare? Le dai sa compare cu ceva ce deja stiu.

Si cel mai de pret lucru este timpul.Pentru ca e o resursa e care e bine sa o consumi cu intelepciune.

Exemplul concret cum faceam pitch-ul de vanzare pentru Obiceiuri care fac toti banii

 

4. E important sa intelegi si sa te impaci cu timpul

Si din nou legat de timp. E o resursa ireversibila si cu care e important sa ii intelegi sensul si cursul. Asta este de fapt cea mai mare frustrare a antreprenorului, a celui care vrea rezultate uriase rapid. Si nu intotdeauna se poate. 🙂 

5. Cum interpretezi feedback-ul pe care il primesti de la clienti?

Feedback-ul e important. Te ajuta sa te dezvolti, sa iti intelegi clientii, sa decizi ce sa le oferi.

Ce faci insa cand parerile despre acelasi subiect sunt contradictorii? Ce faci? Schimbi sau pastrezi lucrurile asa cum erau?

 

Sper ca micile lectii sa te inpire si sa te ajute sa iti raspunzi la intrebari, (daca aveai intrebari si nu ti-ai raspuns deja. 🙂 )

Iar daca nu ai citit inca Obiceiuri care fac toti banii – e poate momentul sa o comanzi si sa o citesti. Iar daca ai citit-o, felicitari si spor la pus in aplicare! 🙂 

 

3 intrebari si raspunsuri de business de prin Amsterdam
{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}