67 de idei pentru Business Mastery cu Tony Robbins – partea a II-a

by Liviu  - July 7, 2019

sa continuam…. cu alte idei pentru business mastery din acelasi seminar.

Apropo, daca nu ai citit prima parte o gasesti aici

Stii chestia aia: “Turnover is vanity, profit is sanity, cash is a reality”? Despre asta ar trebui sa vorbim mai mult… deocamdata insa, uite alre cateva idei.

34. Know your numbers. Ca sa pilotezi un avion ai nevoie de un tablou de bord. Asa si in business. E nevoie sa iti stii cifrele. Daca nu stii cifrele nu stii daca poti zbura mai sus sau mai repede…

35. Ce nu masori nu poti gestiona. Din momentul in care incepi sa masori poti creste business-ul.

36. Asymmetrical risk-reward. Oamenii de succces in business isi asuma riscuri mici in comparatie cu rezultatul pe care il pot obtine, in asa fel incat daca gresesc, sa aiba timp sa recupereze greseala.

37. Daca vrei un business de succes e nevoie sa iti construiesti o echipa de oameni de nota 10. Oamenii de nota 10 ii poti recruta sau ii poti train-ui sa devina de nota 10.

38. E important sa construiesti o “cultura” in business-ul tau, in care oamenii care lucreaza sa se simta sustinuti, entuziasti, impliniti, bucurosi ca aduc valoare.

39. Cea mai mare limitare a gandirii limitative e ca o credem. 🙂 Tare asta, nu? 

40. Una dintre cele mai mari greseli e sa incerci sa faci business dupa aceleasi metode ca acum 5 ani.

41. Cel mai bine e sa cunosti nevoile clientului mai bine decat si le stie el insusi.

42. Ce abilitati ai nevoie sa inveti ca sa treci la urmatorul nivel?

43. Business is a measurable test of your growth (intraductibil 🙂 )

44. Trebuie sa ai marja in business. Daca nu ai marja “you’re fu#$ed”

45. Ca sa poti avea marja trebuie sa construiesti un brand care sa se diferentieze.

46. O geanta Louis Vuitton costa la productie aproximativ 25$. Se vinde la cateva mii de dolari. Pentru ca e brand.

47. Oricine poate suporta o situatie super-stresanta cand simte ca are un viitor fericit. De-asta e bine mai intai sa iti construiesti o viziune.

48. Ca proprietar de afacere esti artist, manager sau antreprenor. E important sa stii care e componenta ta dominanta.

49. Ca sa poti influenta oamenii trebuie sa stii mai intai ce ii influenteaza deja. 

50. Proximitatea inseamna putere. Sau spune-mi pe langa cine stai ca sa stiu cine esti. Gaseste oameni care “joaca” business la un nivel mai ridicat decat tine si stai in preajma lor.

51. Scopul financiar al unui business nu e sa devii bogat. E sa devii bogat si sa ramai bogat.

52. Poti deveni bogat printr-un noroc. Nu poti ramane bogat pe termen lung doar avand noroc. Ai nevoie de mindset si abilitati pentru asta

53. Oamenii actioneaza conform convingerilor lor, modului lor de gandire. Daca vrei sa isi schimbe comportamentul, e nevoie sa isi schimbe modul de gandire.

54. Mici schimbari incrementale iti pot aduce cresteri exponentiale. (Aici poti vedea sasiul afacerii de la Lorand)

 

55. In funnelul de vanzari cea mai mare crestere o poti aduce prin cresterea numarului de lead-uri. In momentul asta sunt mai multe surse de lead-uri decat poti duce 🙂 

56. Oferta irezistibila. Multe business-uri au spart piata cu oferte irezistibile. (vezi Dollar Shave Club sau Zappos)

57. Apropo: se numeste business doar daca il poti vinde. 🙂 Altfel e doar un job.

58. Sunt 3 pasi pentru a avea un client multumit: 

  • afla ce vrea
  • mergi, cauta si gaseste lucrul pe care il vrea
  • livreaza-i lucrul pe care il vrea

59. Cel mai important in business e sa iti gestionezi starea interioara

60. E important sa ai o atitudine “CANI“: constant and never ending improvement (adica imbunatatire constanta, la infinit)

61. Orice comunicare poate lua doar doua forme: 

  • semn de iubire/pretuire
  • strigat de ajutor (cand cineva e furios/nervos de fapt o parte din el striga dupa ajutor)

62. Unul dintre cei mai importanti pasi in procedurile de comunicare este “verify and clarify“. Cele mai mari greseli se intampla cand in comunicare nu sunt clarificate si verificate dorintele/asteptarile.

63. Iarna este un anotimp in care unii oameni se bucura de vacanta si de sporturile de iarna. Fii pregatit ca sa poti alege cum iti petreci “iarna”.

64. Una dintre cele mai importante actiuni este sa anticipezi ce va veni.

65. Marketingul are ca scop sa comunice valoarea pe care produsul sau serviciul tau o are. 

66. E mai usor sa faci marketing acum pentru ca sunt o multime de canale gratuite. Insa e mai greu sa fii auzit pentru ca e o multime de zgomot.

67. Inainte era nevoie de 4 expuneri a produsului tau catre un client pentru ca acel client sa receptioneze mesajul tau. Acum e nevoie de mininimum 16 expuneri ca mesajul tau sa fie receptionat.

am zis 67…. au fost sute 🙂

Unul dintre cele mai mari castiguri nu a fost legat neaparat de informatii si de claritatea modului in care au fost oferite.

Ci de intelegerea creata la nivel emotional. Probabil ca asta este unul dintre cele mai mari avantaje din participarea la un eveniment marca Tony Robbins: imersiunea in informatii care te face sa treci la actiune mult mai repede.

Plus networkingul… cu oameni din toate colturile lumii… fiindca, ti-am spus oare? Business is a Spiritual GAME!

Plus faptul ca suntem intr-un grup de facebook peste 2000 de persoane si share-urim informatii, strategii, inspiratie.

Plus faptul ca am creat ulterior mastermind-uri sa ne ajutam cu business-urile…

Plus altele 🙂 

and remember: Business is a Spiritual GAME!

 

 

Productivitate in business si viteza internetului. 3 "insights" primite in Bali
{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}