4 chei importante din seminarul “Show me the Money!”

by Liviu  - October 14, 2013

Inca nu s-au stins ecourile de la seminarul lui David de pe 27!

De fapt mai bine zis toata lumea asteapta sa inceapa programul creat de David pentru prosperitate. Pardon, nu toata lumea – majoritatea. Pentru ca sunt si persoane care n-au inteles foarte tare despre ce a fost vorba in seminar. Inclusiv unele persoane care stiau engleza… ­čÖé


Note de la seminar
Dar sa nu divaghez …

Am zis sa ai o imagine de ansamblu a informatiilor pe care le-a livrat David. Poate ti-ai luat notite, poate nu – hai sa ti le dau si pe ale mele.

Cele 4 domenii esentiale care trebuiesc gestionate pana la maiestrie pentru a crea prosperitatea sunt (in engleza):

1. MINDSET / HARTILE MENTALE

Primul joc care trebuie castigat e jocul mintii. Care e strans legat de programele (multe nesuportive!) cu care suntem asaltati in viata de zi cu zi.

Intre locul in care esti acum si telul tau sunt o multime de porti care trebuiesc deschise. Porti psihologice, porti inchise de limitarile cu care oamenii au fost educati de-a lungul timpului.

Vrei exemple: trebuie sa muncesti din greu pentru bani, trebuie sa castigi din greu sa meriti bani, banii sunt rai, oamenii bogati sunt rai, facturile sunt rele, bogatia pe planeta e limitata si daca cineva e mai bogat, ceilalti o sa fie … Si asa mai departe.

Una din distinctiile pe care le-a facut David a fost legata de limbaj – “a face bani” – este o sintagma corecta, pentru ca de fapt de fiecare data cand creezi valoare asa se si intampla – creezi mai multa prosperitate. Asta in raport cu “a castiga bani” – care poate lasa impresia ca ai luat din banii altora.

Alta distinctie importanta – sentimentele pe care le ai atunci cand cheltuiesti banii te influenteaza enorm atunci cand vrei sa faci bani. Mai precis, daca facturile sunt un motiv de stress si te gandesti ca operatorul de telefon sau de cablu, furnizorul de curent sau de gaze vor “sa iti ia banii” si iti produc tensiuni emotionale, asta se va reflecta si in modul in care tu vei oferi produsele si serviciile pe care vrei sa le vinzi.

Si nu in ultimul rand  se va reflecta si in modul in care iti vei face tie insuti reclama.

Pentru ca fiecare dintre noi suntem si cumparatori si vanzatori in acelasi timp – fiecare dintre noi cumparam dar si vindem. Si frica de a cumpara se va reflecta rapid in frica de a vinde.

 

2. NETWORK / RETEAUA DE OAMENI CU CARE ITI PETRECI TIMPUL

Dupa cum spune David, oamenii bogati fac 90% ┬ádin profit prin networking. Relatiile de afaceri sunt cele mai importante – cu cat ai mai multi prieteni prosperi, cu atat o sa iti fie si tie mai bine. Asta inseamna ca una din directiile de dezvoltare este sa iti cresti cat mai mult relatii de incredere, prietenie, ajutor, creare de valoare cu oameni de valoare.

Locul cel mai nepotrivit pentru a face networking este…. la intalnirile de networking… pentru ca acolo sunt foarte multe persoane care vin sa vanda in loc sa construiasca relatii, iti dau cartea de vizita si te agreseaza cu ofertele lor de produse si servicii.

Si aici trebuie sa recunosc ca pe mine m-a atins – multe din mediile de networking mai au intr-adevar multe de pus la punct.

Unde pot fi gasiti oamenii cu adevarat bogati ?

Cateva din locuri: cluburile de masini, cluburile de yahting, cluburile de golf, cluburile de polo si alte cluburi exclusiviste. Un al mod este la evenimentele de instruire, seminarii, conferinte, cocktailuri.

Cum se poate ajunge acolo? E nevoie de putina creativitate si determinare – important e sa gasesti moduri prin care sa creezi valoare pentru cei de acolo, sa ii ajuti sa isi dezvolte activitatea sau sa isi traiasca pasiunile.

3. MARKETING si 4. $ALES

Alte doua puncte importante atinse de David au fost cele legate de doua abilitati absolut esentiale pentru a face mai mult bani.

Si astea tin foarte mult de deschiderea catre instruire. David spunea ca in fiecare firma in care a lucrat a devenit vanzator de top.

Si asta pentru ca in fiecare zi se instruia cel putin 3 ore asupra domeniului. In momentul in care esti vanzator de top – esti cea mai importanta persoana din firma – esti chiar mai important decat proprietarul firmei, care va prefera sa se concedieze mai intai pe el decat sa te concedieze pe tine. ­čÖé

La fel si abilitatea de a te marketa (promova)  sau de a marketa (promova) produsele si serviciile pe care le oferi.

Iar pentru asta un bun punct de plecare poate fi site-ul IloveMarketing.com, cu materiale gratuite oferite de Dean Jackson si Joe Polish.

Astea au fost 4 puncte cheie atinse in cele aproape 3 ore ┬áale seminarului “Show Me The Money

Recapitulare pe scurt: hartile mentale, oamenii cu care te inconjori, abilitatile de marketing si abilitatile de vanzari.

Asa ca te invit la actiune pentru a iti imbunatati cele patru domenii.

P.S. Si pentru ca informatiile de mai sus ii ajuta si pe altii am sa te rog sa dai share articolului. Multumesc!

 

Oana Pellea - "Nu platesti pretul... "
{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}